.

Facebook`ta nasıl zaman geçiriyorsunuz ?

Eski arkadaşları bulma adına kurulduğundan günümüze kendi kalıplarını aşıp farklı kulvarlarda hizmet verme ve bünyesinde ki üyelerini kendine daha bi bağımlı kılma moduna geçen facebook beklentilerini fazlasıyla elde etmiş gözüküyor. Artık hemen herkesin uğrak yerine dönen facebook eski dost aramanın yanında bünyesinde barındırdığı oyun ve videolarla da kullanıcılarının oldukça ilgisini çekmiş gözüküyor.

Kendimden anlatmam gerekirse pc başında ki zamanımın %40 lık bir bölümünü facebook`ta tüketiyorum diyebilirim.Paylaşılan videolara göz attıktan sonra arkadaş profillerinde bir kaç geyiğin ardından zynga`nın bünyesinde ki Holdem Poker baya baya ilgimi çekiyor. 5M gibi bir bütçeye sahip oldum bile. Holdem poker`in ardından şu sıralar Chain Rxn adında manyak ötesi diye niteleyebileceğim bağımlılık yapan yeni bir oyunla daha tanıştım. Kendi şişirdiğin balona diğer balonaların çarpması puanları topluyorsun. Senin şişirdiğin balona çarpan diğer balona başka bir balonun çarpması ile alabileceğin puan katlanıyor.Şuan için 55 milyon gibi bir puan elde edebildim .Kendi arkadaş listemde en üst sıradayım fakat dünya klasmanın :) oldukça gerilerdeyim.

Facebook`ta bulmak isteyeceğim tüm dostlarımı buldum sayılır.Sanırım bu oyun tutkusu arayış içinde olmayışımdan kaynaklanıyor.Peki sizler facebook`ta neler yapıyorsunuz arkadaşlar. Oyun mu oynarsınız , video mu izlersiniz, yoksa profil profil gezip tanımadığınız yeni yüzler mi kovalıyorsunuz ?

ipucu : Geçen bir grup daveti geldi, grubun adı ” Facebook`ta ebemi aramıyorum diyen kaç kişiyiz” facebook`ta yeni yüz arkadaşlık kurmak isteyenler için sanırım en ideal grup.


meta taqs:facebok, facebok arkadaşlık sitesi, Facebook, facebook hikayeleri, facebook müdavimleri

0 yorum:

Back to Home Back to Top