.

Arkadaşımın Arkadaşı Arkadaşlık teklif etti

Geçen gün iş saatimin dolmasına yakın cep telefonum çaldı. Arayn numara telefon defterinde kaytılı olmadığından kimin aradığını bilmiyordum . Telefonu açıp “Alo” diyince karşıda ki ses tanıdık gelmemişti. Cevap olarak levent , ben selim dostum , bügün avrupa yakasında kalıcam hazır burdayken seni aramak istedim bişeyler yaparız, diyince hemen hatırladım . Selim benim lise arkadaşımdı. Lise yıllarında hep kanka olarak takılır yaz tatillerinde bile birbirimizden kopmazdık. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen bu arkadaşımla mesken değişikliği yüzünde ayrı düşmüş o anadolu yakasında kalırken ben avrupa yakasına taşınmıştım. Aradan geçen zaman içinde bir kaç kez görüşsekte “Gözden uzak olan gönülden ırak olur” misali zamanla birbirimizi aramamaya sormamaya başlamıştık sadece özel önemli günlerde bir mesaj yada arayıp hal hatır sormalar ve teledonun kaybolması ile tamamen kopan bir dostluğumuz olmuştu.

Selim telefon numaramı 132 bilinmeyen numalardan almıştı .

-Tabi oğlum nerdesin şuan
-Şimdi kızı eve bıraktım bakirköye doğru gidiyorum bir alacak var onu alıp sana gelicem sen adresi ver.
-Tamam yaz..

Ben eve gidip üzerimi değişmiş ve selimi beklemeye başlamıştım .. Vaybe koca selim güzel kadim bir dostumdu , bir keresinde lunaparkta bana üç tinerci musallat olmuştu gerçi hepsiyle baş edebilecek olsamda onun hiçbir şey düşünmeden bana yardım etmesini unutamam . Benim yüzümden gözü morarmıştı.
Telefon çaldı ..
- Levent oğlum ben sizin caddeye girdim sen aşağı in .
-Tamam beni büfenin önünden alırsın .

-Vay be deli selim oğlum özlemişim lan seni , nabıon .
- iyi oğlum ne olsun çalışıp gidiyoruz aynı tas aynı hamam sefası , senden ne var ne yok,
-Bu akşam bizde kalıcaz he kimse yok evde biz bizeyiz.
-Hadiya bak bu güzel olur yarın yine gelmem gerekecekti bu tarafa beni kurtarmış oldun.
-Yarın ne işin var ki , ben yarın izin yapıcam takılırız beraber
-Yarın kızı alıp yemeğe çıkartıcam , üniversiteye gidicek son günlerimiz.
-Nerden buldun lan kızı olm sen varya sakat adamsın .
-Yok be oğlum bizde iş yok ailerler arasında söz kestik görücü üsülü gibi birşey.
-Hadi lan liseden bilmem mi seni, çok can yaktın adi herif. elimden çok kız aldın .
-Yok be oğlum ne alaksı var ben mülayim biriyim bilirsin , kızlar bu yönüme tutkunlar.
-Ne zamn evlilik peki
- Daha ünivertide 2 sınıf öğrencisi 2 yılı daha var bitince düşünüyoruz.
-İyi valla .
-Yarın diyorum seni tanıştırayım onunla , beraber gideriz yemeğe ne dersin .
-olur mu ki oğlum son son başbaşa kalın derim ben arada parazit yapmayayım, belki özel birşeyler konuşmak istersiniz.
-Yok be oğlum sen benim kardeşimsin senden özel ne olacak gel yarın biizmle .
-Tamam ama yemeği ben ısmarlıyacam
-Tamam oğlum ben düğün yapıcam para laızm Kör istemiş bir göz Allah vermiş iki göz sana engel olmam öde paşam .
-Tamam anlaştık .


-Julide bak bu sana bahsettim Levent , liseden beri arkadaşlığımız süre gelmiş çok sağlam bi arkadaşım hatta kardeşim diyebiliri. O da burda oturuyor zaten bu tarafa taşınınca aramız biraz açıldı ama nihayet bir araya geldik.
-Merhaba .
-Merhaba yenge ,
-Daha dur yenge olmadık . bana ismimle hitab edebilirsin .
-Yok yok ben yenge demeyi tercih ederim .
-Ee Levent biiz nerey götürceksin , buraları sen daha iyi bilirsin manzarası güzel bir mekan vardır listende.
-Olmaz mı .
-Hadi gidelim öyleyse karnım zil çalıyor.


-Burası süper oğlum , sen varya sen çok zevkli adamsın vesselam .

Devamı yarın …


meta taqs:Arkadaş ara, Arkadaş aramak, arkadaş arıyorum, arkadaş bul, Arkadaş bulabileeğim siteler, arkadaş bulma, Arkadaş davet et, Arkadaş olalım, Arkadaş teklifi, Arkadaş ve sohbet, Arkadaşca sohbetler, Arkadaşıl sitesi, Arkadaşım ve ben, Arkadaşımın arkadaşı, Arkadaşımın aşkı, arkadaşlık, Arkadaşlık teklif ettim, Arkadaşlık teklifi, çıkma teklifi, En çabuk arkadaş, En iyi arkadaşlık sitesi, Garanti arkadaş garanti arkadaş bulma, Online arkadaş, sanal arkadaş

0 yorum:

Back to Home Back to Top