.

İkbal Gürpınarın mutfağı

İkbal Gürpınar Karagözlü:

1969 yılında Kırıkkale’de doğdu.Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezunu.

1992′de Türkiye Polis Radyosu’da profesyonel sunuculuğa başladı.1994 yılında TRT’de “25. Saat” adlı müzik ve eğlence programıyla televizyona adım attı.Bir yıl sonra çeşitli kozmetik firmalarında organizasyon yöneticiliğine başlayıp, 11,000 kişiye “Pazarlama ve Motivasyon Teknikleri” dersleri verdi.

1998′de yine televizyon dedi ve o tarihten bu yana,pek çok projede görev alıp program sunuculuğu yaptı.

TRT 4′te uzun yıllar İletişim Rehberlik, Psikoloji, Etkili ve Güzel Konuşma dersleri verdi.

Türk Dil Kurumu ve Karaman Valiliği’nce “Türkçe’yi En İyi Kullanan Yarışma Sunucusu” seçildi (2003).

Limon Prodüksiyon adlı bir şirket kurdu.Şu anda mesleği olan halkla ilişkiler uzmanlığını kendi şirketinde devam ettiriyor.Ayrıca Ankara-Balgat’da yeni hizmete açtığı “İkbal Gürpınar’ın Mutfağı” isimli bir butik restoran işletiyor.

Seslendirdiği şiir albümleri, yazdığı masallar ve kitaplarla da sevdikleriyle buluşan İkbal Gürpınar’ın eserleri:

Anı-Deneme:
*İçimden Geldiği Gibi, Günaydın Gece, Benim Hala Umudum Var, İkbal’le Küçük Mutluluklar.

Şiie Albümleri:
*Simidin İki Yarısı, İkbal Gürpınar 2, Seni Seviyorum.

Çocuk Kitabı:
*Asr-ı Saadetten Çocuk Hikayeleri.

Masal Albümü:
*İkbal’den Masallar.

YEMEKLER HAKKINDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM…

meta taqs:2009 ikbal, 2009 ikbal'in mutfağı, ikbal gürpınarın mutfağı, ikbalin mutfağı, ikbalin yemek tarifleri, ikbalin yemek yapımı, ilkbal gürpınarın yemek tarifleri, ilkbalin mutfağı, ilkbal\'in gürpınarın mutfağı


0 yorum:

Back to Home Back to Top