.

Yasaklı Youtube a Giriş Yöntemi - Open DNS

Bildiğiniz gibi Youtube sitesine erişim 3-4 gündür mahkeme kararıyla engellenmiş durumda.Bende acaba youtube a nasıl girerim diye araştırınca çok değişik sonuçlara rastladım.Yasaklı youtube a girmek için internette yüzlerce yöntem var ben size kendi kullandığım ve en basit yöntemi anlatıcam.Bu yöntemi denediğinizde hem youtube a rahatlıkla girebileceksiniz hem internetiniz dahada hızlanacak hemde youtube videolarının daha hızlı yüklendiğini göreceksiniz.



Yöntem ne derseniz Open DNS kullanımından bahsedicem..Open DNS size bir IP numarası veriyor bu numarayı ağ ayarlarınıza uyguladığınızda yasaklı tüm sitelere giriş yapabiliyorsunuz ve internetinizdede gözle görülür şekilde hızlanma oluyor..

Open DNS yi nasıl uygulayacağınızı bilmiyorsanız yazının devamını okuyun...:



Aslında yapılışını uzun uzun anlatmak istemiyorum çünkü open dns sitesinde bu işlemin yapılışını tüm işletim sistemleri üzerinde resimli olarak anlatmış.



Windows XP için dns ayarının resimli anlatımı için buraya tıklayın

Windows Vista için dns ayarının resimli anlatımı için buraya tıklayın

Windows 98 için dns ayarının resimli anlatımı için buraya tıklayın



Diğer iştetim sistemleri için buraya tıklayın.İşletim sisteminizi seçin resimli anlatımı ekrana gelsin..



Aslında resimli anlatımlarda hangi IP numaralarının yazılması gerektiği yazıyor ama ben yinede burada belirtiyim:



Yeğlenen DNS sunucusu: 208 . 67 . 222 . 222

Diğer DNS sunucusu: 208 . 67 . 220 . 220



ÖNEMLİ NOT:Bu işlemleri yaptıktan sonra ayarların aktif olabilmesi için modeminizi kapatıp açmanız gerekir.Eğer modemi açıp kapatmak hakkında bir bilgi sahibi değilseniz bilgisayarınızı kapatıp açmanızı (reset) öneririm.. Open DNS yi uyguladıktan sonra Youtube gibi yasaklı sitelere girebildiğinizi ve internette daha hızlı dolaştığınızı göreceksiniz..Ayrıca bu blogdaki Youtube videolarınıda rahatlıkla izleyebileceksiniz..

0 yorum:

Back to Home Back to Top