.

My Heart Will Go On - Titanic, şarkılar, şarkı sözleri

Every night in my dreams
Her gece rüyalarımda

I see you, I feel you
Seni görüyorum, seni hissediyorum

That is how I know you go on
Bu şekilde devam ettiğini biliyorum

Far across the distance and spaces between us
aramızdaki uzak mesafe ve boşluklardan

You have come to show you go on
Devam ettiğini göstermek için geldin

Near, far, wherever you are
Yakın, uzak, nerede olursan ol

I believe that the heart does go on
İnanıyorum ki kalp çarpmaya devam edecek

Once more you open the door
Bir kez daha, kapıyı açıyorsun

And you're here in my heart
Ve sen burda kalbimdesin

And my heart will go on and on
Ve kalbim çarpmaya devam edecek...
Love can touch us one time
Aşk bize bir gün dokunabilir

And last for a lifetime
Ve bir ömür sürer

And never let go till we're one
Ve bir olduğumuz sürece gitmesine izin vermeyiz

Love was when I loved you
Aşk seni sevdiğim zamandı

One true time I hold to
Seni bir kere gerçekten sardığım zaman

In my life we'll always go on
Hayatımda hep devam edeceğiz


Near, far, wherever you are
Yakın, uzak, nerede olursan ol

I believe that the heart does go on
İnanıyorum ki kalp çarpmaya devam eder

Once more you open the door
Bir kez daha, kapıyı açıyorsun

And you're here in my heart
Ve sen burda, kalbimdesin

And my heart will go on and on
Ve kalbim çarpmaya devam edecek..

There is some love that will not go away
Asla kaybolmayacak bir sevgi var

You're here, there's nothing I fear
Sen burdasın, korktuğum hiçbir şey yok

And I know that my heart will go on
Ve biliyorum ki kalbim çarpmaya devam edecek

We'll stay forever this way
Sonsuza dek bu şekilde kalacağız

You are safe in my heart
Kalbimde güvendesin

And my heart will go on and on
Ve kalbim çarpmaya devam edecek ve edecek
meta taqs:My Heart Will Go On - Titanic, şarkılar, şarkı sözleri

0 yorum:

Back to Home Back to Top