.

Dj Esra Yalan Sözlerin Yalan

Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldim inan
Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldim inan

Tövbekar oldum aslımı caldın
Aşk şarabın'dan nasibim'i aldın
Sen gittiğin günden beri oldum biran

Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldim inan
Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldim inan

warum hast du mich verlassen
warum hast du das gemacht
warum hast du all die jahre
diesen scheiß verbracht
ich dachte ich bin die einzige
einzige für dich doch erscheint
bin ich's nicht
askim senin gözlerin gözlerimde
kokun halen icimde
gel artik geri dön sesine hasretim
elimi tutugun seni seviyorum
sözler yeminler nerde cekilmez hemde
icimde sirf sene ben bu sevgi degil lanet
sen benimle oynadin zamanim'i harcadin
gel otur yanima konussana ne oldu bize
tek sucum sevmekti be
ich denke tag und nacht an dich
sehen sogar armst dich und frage mich
spinn ich oder lieb ich dich
warum hast du mich verlassen
warum hast du das gemacht
warum hast du all die jahre
diesen scheiß verbracht

Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldım inan
Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldım inan


Tövbekar oldum aslımı caldın
Aşk şarabın'dan nasibim'i aldın
Sen gittiğin günden beri oldum biran

Yalan,yalan sözlerin yalan
ben dört duvar arasinda kaldim inan

Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldım inan
Yalan,yalan sözlerin yalan
Ben dört duvar arasinda kaldım inan

meta taqs:Dj Esra Yalan Sözlerin Yalan

0 yorum:

Back to Home Back to Top