.

Cenk Yüksel Vura Vura şarkı sözü Vura Vura şarkı sözü

Kalbimi verdim oooo off

Yinede yaranadım

Gönlümü serdim oooo off

Yandı dilim damağım


A canım o tabularını ben yıkarım


Bi pireye yorgan yakarım

Basmışım kalıbımı yaş tahtaya

Sağlam bassarım


A canım at adımınıda nereye kadar

Bekle sonunuda kime ne yazar

Yakmışım diri diri

Yoluna canımı kanımı


Vura vura deldi deli yüreğimi

Söktü canımı ciğerimi


Kalmadı bende gurur iyimi

Büktü belimi bileğimi


Vura vura deldik sonunada geldik

Bu kalbi kana kana kimlere verdik

Astığı astık kestiği kestik

Gözleri heder cümlesi ne der


Ahları ala ala vahları kana kana

Kimleri kimlere eze eze yaka yaka

Sonunda kalbimi kıra kıra döke saça


Beni sevdi ama


Vura vura deldi deli yüreğimi

Söktü canımı ciğerimi

Kalmadı bende gurur iyimi

Büktü belimi bileğimi







meta taqs : Cenk Yüksel Vura Vura,Cenk Yüksel Vura Vura şarkı sözleri,Cenk Yüksel Vura Vura şarkı sözü,vura vura şarkı sözü,vura vura şarkı sözleri

0 yorum:

Back to Home Back to Top