.

4-5 Nisan Aöf Açıköğretim Sınav Soruları Sonuçları

Açıköğretim Üniversitesi tarafından yapılan bu hafta sonu yapılacak olan vize sınavlarına giren tüm adaylara başarılar dileriz. 4-5 Nisan Aöf sınav sorularını sitemizden ilerleyen dakikalarda bulabilir ve sınav hakkında kidüşüncelerinizi yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz. Tr-Security.com olarak sınava giren tüm adaylara başarılar dileriz. Açık öğretim sınav sorları yayınlandığında sitemizde bulabilirsiniz.

Açıköğretim Fakultesi 4-5 Nisan Sınav Sorularını Salı günü saat:17:00′da açıklayacaktır. Açıköğretim Fakultesi Sınav Sorularını henüz açıklamadığı için soruları yayınlamamız yasaktır. Sorular yayınlandığı dakika da sitemizden bulabilirsiniz. Gerekli bilgi ilerleyen dakikalarda yayınlanacaktır. Heyecanınızı biliyorum fakat elden bişey gelmiyor. Bizde Anadolu üniversitesinin cevabını bekliyoruz
Arkadaşlar öncelikle zor olduğunu belirtmek istiyorum..Başarılar.
1- Yargı dışı denetimle alakalı cevap : Temyiz
2-Kendi nefsi ile ilgili cevap : Subjektif ahlak kurallı
3-Bir durum karşısında nasıl davranılması ile ilgili cevap : Görgü kuralı
4-Sınava alınmayan öğrenci ile ilgili cevap : İptal
5-İmam nikahı le ilgili cevap : cevapta Yok olacaktı yok sayılır!
6-Zaman aşımı ile ilgili cevap : Def-i
7-Hangisi

ticaret hukukunda yer almaz cevap : Borçlar hukuku
8-Ayırt etme gücü ile ilgili cevap : Savurganlık
9-5 yaşındaki x kardeşi y ‘yi itmiş ve kardeşi y ölmüş cevap : tam ehliyetsiz Ceza almazdı.
10-Kanun hükmümde karar namede zordu ilgili cevapı : Temel haklar düzenle-nir diyordu cevap o.
11-Hukukun tanımı ile yalnış sorusu cevapı : Manevi yaptırımlı olması.
12-Devredilemeyen hak : Nafaka hakkı.
13-Kanun ile ilgili yalnış tır cevapı ise :tbmm kanunu kabul eder cumhurbaşkanı gün içinde yayınlar dı. en kazık soru idi… Çünkü tbmm cumhurbaşkanına yollar onay verirse cumhurbaşkanı yayınlar 15 gün içinde .
14-Tacir ve esnaf arasındaki fark yalnış tır cevap : Tacir iflasa tabi falan esnaf gerçek kişi oldugu için iflasa tabi değildir.
15-Hakkın mahiyeti degildir.
h ürriyet a xx k arma i rade m enfaat YALNIŞ cevap : AİTLİKTİ.
16-Kullanma ve yararlanma ile temel ayni hak cevapı : irtifak tı.
17-x paltosunu y dükkanına temizlemesi için bırakıyor y paltoyu z ye satıyor Dükkanda demiş kafa karıştırmış cevap : X nin elinden istegi ile cıktıgı icin z iyi niyetli ise paltonun mülkiyetini kazanır.
18-Milletvekili seçilme yaŞı cevap : 25
19-Tazminat ile ilgili yalnış cevap ise : x nin y ^ye evini kiralaması (borçlu olur cebri icra olurdu)
20-Verginin ilkeleri cevap : Adalet dir (Genellik ve adaletli liltir 2 ye ayrılır.)
21-Nişanlanma cevapı : Medeni hukukda yer alır ve (AİLE HUKUKU İDİ.)
22-Alelade örf adet hukuku ile yalnışı sorar cevap : Manevi olmayan örf adet hukuku sayılmazdı sanırım. Sayılır çünkü genel inanış : manevi unsuru idi yazısız kaynagın tali yada okii
23-x ile y sözleşme yapmış fakat ilerleyen zamanda sözleşme agır gelmiş bunu y x e belirtmiş. X ise ne olursa olsun y ye bu sözleşmeyi yerine getirmesi gerektigini belirttmiş cevap : Ahde Vefa İlkesi idi. (zorrr )
24-Gaiplik ile ilgili yalnış sorusunun cevapı ise :GAİPLİK GELECEGE ETLİKİ DEMİŞ. FAKAT GAİPLİK GEÇMİŞE ETKİLİDİR.
25-Sınırlı ehliyetsizlerin yapamayacagı işlemler den birisi nedir cevapı : Taşınmaz satın alma … yapamayacagı işlemlerde neler vardı bakalım.
Hiç yapmayacagı.. Bagışlama vakıf kurma kefalet.
yapamayacagı : h izmet
e ser
s satım
k ira Burdaki satım … taşınmaz satımı yapamaz Cevap oki .
26- Benim yalnış yaptıklarım ((((
-İçtihatı birleştirme ile ilgili yalnış ..xx bilmiyorum
-Hukukun sonucu … xx Kılınma geçiyordu cevapta
-Sosyal hayatı düzenleyen kuralların cevapı … xx Emir ve yasakla başlıyordu
-KUllanma- yararlanma hangi temel AYNİ haktır .. irtifak Mışş
27- Bi soru daha oda cebri icra ile ilgili yalnışı soruyordu sanırım hatam olmasın ama paylaşmak istedim cevapta Borççç vee zorla yoksa o idi
HERKESE YARINKİ SINAVDA BAŞARILAR DİLERİM. Bu yazı bana aittir . Yalnış varsa kusura bakmayın şimdilik … benim net 26 birde herkez netini paylaşsın hadi eyvallah…

meta taqs: 2009 açıköğretim ara sınavları, 2009 açıköğretim bütünleme soruları, 2009 açıköğretim üniversitesi sonuçları, 2009 aöf sınav soruları cevapları, 4 nisan açıköğretim soruları cevapları, 4 nisan açıköğretim vize soruları cevapları, 4 nisan aöf sınav sonuçları, 4 nisan aöf sınav soruları, 5 nisan aöf sınav sonuçları, 5 nisan aöf sınav soruları, açıkgretim soru indirme, açıköğretim soru indirme, açıköğretim soruları alma, e-ogrenme soru alma, eogrenme sitesi soruları kaydetme, eogrenme soru indirme, eogrenme soru yazdırma, eogrenme soruları kaydetme




0 yorum:

Back to Home Back to Top