.

2009 Açıköğretim Aöf Final Sınav Soruları sonuçları

Açıköğretim fakultesi sınav takvimi geçenlerde belliolmuştu bilmeyen arkadaşlar için hatırlatmak istedim .yeni Açık öğretim Arasınav, Final ve Bütünleme sınavlarının sorularını ve sonuçlarını Sınavlar bittiğinde sitemizden öğrenebilirsiniz. sınava giren tüm genç arkadaşlara başarılar dileriz

Aöf Sınav Takvimi ve Sınav soruları için yazının devamına buyrun.

Açıköğretim e-Öğrenme Portalı Anadolu Üniversitesi’nin uzaktan eğitim yöntemiyle öğretim gören İşletme, İktisat ve Açıköğretim Fakültesi öğrencileri için kendi kendilerine ders çalışma süreçlerini desteklemek amacıyla hazırlanmıştır. Portalda, her ders için farklı öğrenme ortamları tasarlanmıştır. Böylece farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin kendilerine en uygun öğrenme ortamından yararlanmaları sağlanmıştır.
e-Öğrenme Portalına ulaşıp sınav soru ve cevaplarınıza bakabilirsini e-öğrenme portalına ulaşmak için buraya tıklayın


meta taqs:2009 açıköğreitm sonuçları, 2009 aöf arasınav sonuçları, 2009 aöf bütünleme sınav sonucu öğren, 2009 aöf final sonuçları öğren, 2009 aöf sınav sonuçları, 2009 aöf Sınav sonucu, 2009 aöf sınav soruları cevapları, 2009 aöf sınavlar, 2009 aöf vize sonuçları öğren, aöf bütünleme sınav sonucu öğren, AÖF Sınav sonucunu öğren, öaf sınav sonucunu öğren

0 yorum:

Back to Home Back to Top